check
פורטל משאבי אנוש החדש | האגף למחשוב, תקשורת ומידע

פורטל משאבי אנוש החדש

סגל האגף למחשוב

פורטל משאבי אנוש  - https://myhrportal.huji.ac.il 

בינואר 2023 הוקם מערך ממוחשב חדש למערכות משאבי אנוש הכולל את מערכות שכר, כ"א ונוכחות.

 הגישה לכלל שירותי כ"א, שכר ונוכחות באגף משאבי אנוש תיעשה באמצעות פורטל משאבי אנוש שממנו תהיה גישה למערכת הנוכחות (לעובדים מנהלים ועובדים לפי שעות), לתלושי השכר ולשירותים נוספים כגון בקשות וטפסים ממוכנים, דיווחי הצהרות מחלה וקריטריונים לסגל האקדמי ועוד.

לתשומת לבכם:

  1. הפורטל אינו נתמך במובייל! יש לבצע את הדיווחים במחשב. בהמשך תושק אפליקציה מקבילה שתאפשר חלק ניכר מהיכולות של הפורטל בסלולר.
  2. המערכת מציגה תלושי שכר החל מינואר 2023. בחודשים הקרובים ניתן יהיה לצפות בתלושים הקודמים באמצעות המערכת האינטרנטית הישנה.
  3. בעת התחברות הראשונית – יש להקיש את הסיסמה עימה התחברתם למערכת התלושים הישנה  -  http://mysalary.huji.ac.il,
    במידה ואינכם זוכרים את הסיסמה – לחצו על "שכחתי סיסמה" והזינו מספר תעודת זהות (כולל ספרת ביקורת), מיד לאחר מכן ישלח קישור לאיפוס סיסמה לדוא"ל   הראשי באוניברסיטה

malam


    4. בכל שאלה בנוגע לכניסה יש לפנות למרכז התמיכה של האגף למחשוב בטלפון 02-5883450 או ב WhatsApp  052-588-6733 

    5.  בכל נושא אחר יש לפנות לאגף משאבי אנוש או  ישירות לעוזר/ת המנהל ביחידה.

Whatsapp של משאבי אנוש -  055-9935916 או לחצו ישירות כאן מהמחשב , דואר אלקטרוני בכתובת hr-support@savion.huji.ac.il

ניתן לפנות גם ישירות מפורטל העובד החדש בבחירה בקישור המתאים :

malam

למידע נוסף

 

סימולציית תלוש השכר צד א'

סימולציית תלוש השכר צד ב'