הערה- עדיף להיעזר עם מתאם המחשוב/ התמיכה הכללית לצורך הגדרות אלו
- מדובר במחשב עם פרופיל דואר קיים
- סרגיי מתחיל את ההגירה בהתאם להנחיות של שמיר
- נקבע עם המשתמש מועד לסיום הגדרות- באותה הזדמנות נבקש ממנו להביא מכשירים נוספים בהם מוגדר המייל.
- P:\installsource\helpdesk\365 מיקום קובץ רג'סטרי
- במהלך המעבר נבקש/נמליץ למשתמש להשתמש במייל הוובי בלבד.
התמונות הבאות מתארות מצב קיים של האקסצנג' הישן(1+2)
לאחר שסרגיי יבצע את המעבר הסופי לא ניתן יהיה להתחבר כלל(3)
נסגור את האאוטלוק לגמרי, נכנס למיקום של הרג'סטרי (מופיע בתחילת המסמך, ניתן לקחת גם בDOK למשתמש)- נלחץ עליו פעמים ונלחץ על כן.
- נפתח מחדש את האאוטלוק
- נראה שמקפיץ הודעת סיסמא ונזין אותה(יכול לקפוץ מס' פעמים, 4), נסגור את האאוטלוק שוב לגמרי.
נפתח מחדש את האאוטלוק, תקפוץ בקשה לסיסמא ונזין סיסמא, מקפיץ את החלון הבא של מיקרוסופט בו נזין את המייל המלא ולאחריו סיסמא(5-9)
בחלון הבא נבטל את סימון הנהל את המכשיר שלי ולאחריו סיום
ניתן לראות שהמעבר הושלם והתיבה מחוברת ל365