הודעות האגף

תקלה במערך ההזדהות האוניברסיטאי - טופלה

2 פברואר, 2025
****עדכון 2.2.25 16:50 ********** 

התקלה טופלה, אפשר להתחבר כרגיל.
תודה לכל העוסקים במלאכה.

בהצלחה בתקופת הבחינות!

שלכם, האגף למחשוב
******************


שלום רב, קיימת כרגע תקלה רוחבית נדירה במערך הזדהות המרכזית.
התקלה המשפיעה על גישה למערכות המחשוב האוניברסיטאיות. היא בטיפול.
נעדכן כאן  מיד בסיומה

חסם לנפח חשבונות HujiMail לסגל

5 ינואר, 2025

בעקבות דיונים שהתקיימו בהנהלת האוניברסיטה בנוגע להחלטת גוגל שלא לאפשר יותר שטח דיסק בלתי מוגבל לכל המוסדות האקדמיים בעולם.
הנהלת האוניברסיטה הקצתה תקציב שמכסה עד 25G לחיצוניים, סטודנטים ובוגרים.
ועד 250GB  לכל חשבון של איש סגל ולכל חשבון מעבדה.
מכתב מפורט נשלח היום לכל חשבונות הסגל עם צעדים נדרשים להיערכות.
נא ראו הוראות מפורטות באתר האגף. 

לכל החדשות

שדרוג תשתיות תקשורת וטלפוניה

3 אוקטובר, 2019

אנו שמחים לבשר על חתימת הסכם לשדרוג רשת התקשורת ומרכזיית הטלפונים האוניברסיטאית לתשתית חדשה ומודרנית. מתגי התקשורת החדשים ומרכזיית הטלפוניה המשוכללת  שתתבסס עליה יתמכו בשירותים מתקדמים, בקצב תקשורת גבוה (1Gbs), ויספקו רשת יציבה ואמינה לאורך שנים.
במסגרת הפרויקט יוחלפו כל מתגי התקשורת. עקב מורכבות הפרויקט, הפריסה תעשה לפי קמפוסים, וצפויה להסתיים בכל האוניברסיטה תוך כשנתיים.

תשתית הטלפוניה החדשה דורשת החלפה של כל הטלפונים, כולל טלפוני ה-IP הקיימים וטלפוני האופק. לכן, עד להקמתה תצומצם פריסת טלפונים חדשים למינימום ההכרחי.

 

בחודשים הקרובים (3-4 חודשים) תוקם ליבת מערכת הטלפוניה  החדשה, ולאחר מכן ניתן יהיה להתחיל לחבר אליה טלפונים. בשלב ראשון יחוברו אליה רק התקנות חדשות. במקביל תערך פריסה רחבה בכל קמפוס לפי סדר אשר ייקבע בהתאם למצב הטלפונים והתקשורת בכל קמפוס. לפני תחילת הפרויקט ישלחו סוקרים מטעם האוניברסיטה למיפוי השלוחות.תגובתכם חיונית  במקרים שלמספר מחובר שירות מיוחד (כגן: חייגן, אזעקה, פקס).