check
תמיכה ושירות לקוחות | האגף למחשוב, תקשורת ומידע

תמיכה ושירות לקוחות

סגל האגף למחשוב

מרכז תמיכה טכנית מופעל בשלוחות הר הצופים  ומטפל בפניות טלפוניות, קבלת קהל ופניות באמצעות WhatsApp הדוא"ל והאינטרנט  מכל הקמפוסים.

 אנו תומכים ברמה ראשונית בכל שירות מחשובי המוצע ללקוחות האוניברסיטה, במידת הצורך הבעיה תנותב הלאה לגורם המתאים ברשות למחשוב או לאנשי המחשוב המחלקתיים. 

הטיפול בפניות יעשה בשעות הפעילות של המרכז התמיכה. קבלת קהל מתקיימת המרכז התמיכה ובכל חוות המחשבים בקמפוסים בשעות הפעילות.

 

ב - WhatsApp  

whatsappהכניסו את המספר הבא כאיש קשר: 052-588-6733. או לחצו 

בשעות הפעילות בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00, לגבי כל קריאה בנוגע להוראה מתוקשבת, נא כתבו לנו ונסייע בזמן הקצר ביותר ברשותינו

 

 

טלפון

contact_phone    בטלפון : 02-5883450 (רב קווי)
     ראשון - חמישי 8:00-20:00 ,פקס : 0732007657 

     

 

בפייסבוק
  contact_facebook 

    http://fb.me/HujiPCSupport 

 

 

מערכת ממוחשבת

Contact System  פתיחת קריאה חדשה

  במערכת זו תוכל להגיב על פניותך הקודמות, לצפות במהלך הטיפול ו/או לפתוח קריאות  חדשות.
  הטיפול בפניות יעשה בשעות הפעילות של מרכז התמיכה.
  כתובת המערכת - http://SysAid.huji.ac.il

 

דואר אלקטרוני 

contact_email

    שליחת דוא"ל

     כדאי לתת פרטים מדוייקים ככול האפשר ופרטי הקשר על מנת שנוכל לסייע בצורה היעילה ביותר.

    כתובתנו: ITHuji@savion.huji.ac.il