תמיכה ושירות לקוחות

3bd7818dcd7e84f28c4ac4fd109b1c4d

מרכז תמיכה טכנית מופעל בשלוחות הר הצופים  ומטפל בפניות טלפוניות, קבלת קהל ופניות באמצעות הדוא"ל והאינטרנט  מכל הקמפוסים.

 אנו תומכים ברמה ראשונית בכל שירות מחשובי המוצע ללקוחות האוניברסיטה, במידת הצורך הבעיה תנותב הלאה לגורם המתאים ברשות למחשוב או לאנשי המחשוב המחלקתיים. 

הטיפול בפניות יעשה בשעות הפעילות של המרכז התמיכה. 

קבלת קהל  לא מתקיימת בתקופת הקורונה. (בשוטף בקמפוס הר הצופים:   בימים ראשון - חמישי 8:00-15:00. בניין מדעי הרוח, גוש 1 ביתר הקמפוסים בחוות המחשבים או לאחר תיאום עם מתאמי התמיכה הקמפוס).

מערכת ממוחשבת

Contact System  פתיחת קריאה חדשה

  במערכת זו תוכל להגיב על פניותך הקודמות, לצפות במהלך הטיפול ו/או לפתוח קריאות  חדשות.
  הטיפול בפניות יעשה בשעות הפעילות של מרכז התמיכה.
  כתובת המערכת - http://SysAid.huji.ac.il

 

דואר אלקטרוני 

contact_email

    שליחת דוא"ל

     כדאי לתת פרטים מדוייקים ככול האפשר ופרטי הקשר על מנת שנוכל לסייע בצורה היעילה ביותר.

    כתובתנו: ITHuji@savion.huji.ac.il

 

טלפון

contact_phone    בטלפון : 02-5883450 (רב קווי)
     ראשון - חמישי 8:00-20:00 ,פקס : 0732007657 

     

 

בפייסבוק
  contact_facebook 

    HujiPCSupport 

 

 

ב - WhatsApp  

whatsappהכניסו את המספר הבא כאיש קשר: 052-588-6733.

בשעות הפעילות בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00, לגבי כל קריאה בנוגע להוראה מתוקשבת, נא כתבו לנו ונסייע בזמן הקצר ביותר ברשותינו