תמיכה ושירות לקוחות
מרכז תמיכה טכנית מופעל בשלוחות הר הצופים ומטפל בפניות טלפוניות, קבלת קהל ופניות באמצעות הדוא"ל והאינטרנט מכל הקמפוסים.
אנו תומכים ברמה ראשונית בכל שירות מחשובי המוצע ללקוחות האוניברסיטה, במידת הצורך הבעיה תנותב הלאה לגורם המתאים ברשות למחשוב או לאנשי המחשוב המחלקתיים.
הטיפול בפניות יעשה בשעות הפעילות של המרכז התמיכה.
קבלת קהל לא מתקיימת בתקופת הקורונה. (בשוטף בקמפוס הר הצופים: בימים ראשון - חמישי 8:00-15:00. בניין מדעי הרוח, גוש 1 ביתר הקמפוסים בחוות המחשבים או לאחר תיאום עם מתאמי התמיכה הקמפוס).
מערכת ממוחשבת
במערכת זו תוכל להגיב על פניותך הקודמות, לצפות במהלך הטיפול ו/או לפתוח קריאות חדשות.
הטיפול בפניות יעשה בשעות הפעילות של מרכז התמיכה.
כתובת המערכת - http://SysAid.huji.ac.il
דואר אלקטרוני
שליחת דוא"ל
כדאי לתת פרטים מדוייקים ככול האפשר ופרטי הקשר על מנת שנוכל לסייע בצורה היעילה ביותר.
כתובתנו: ITHuji@savion.huji.ac.il
טלפון
בטלפון : 02-5883450 (רב קווי)
ראשון - חמישי 8:00-20:00 ,פקס : 0732007657