מחלקת שירות לקוחות

 

מרכז תמיכה טכנית מופעל בשלוחות הר הצופים  ומטפל בפניות טלפוניות, קבלת קהל ופניות באמצעות הדוא"ל והאינטרנט  מכל הקמפוסים.

 אנו תומכים ברמה ראשונית בכל שירות מחשובי המוצע ללקוחות האוניברסיטה, במידת הצורך הבעיה תנותב הלאה לגורם המתאים ברשות למחשוב או לאנשי המחשוב המחלקתיים. 

הטיפול בפניות יעשה בשעות הפעילות של המרכז התמיכה. 

קבלת קהל  לא מתקיימת בתקופת הקורונה. (בשוטף בקמפוס הר הצופים:   בימים ראשון - חמישי 8:00-15:00. בניין מדעי הרוח, גוש 1 ביתר הקמפוסים בחוות המחשבים או לאחר תיאום עם מתאמי התמיכה הקמפוס).

 

מערכת ממוחשבת

Contact System

 

פתיחת קריאה חדשה

 במערכת זו תוכל להגיב על פניותך הקודמות, לצפות במהלך הטיפול ו/או לפתוח קריאות  חדשות.
הטיפול בפניות יעשה בשעות הפעילות של מרכז התמיכה. כתובת המערכת - http://SysAid.huji.ac.il

דואר אלקטרוני

contact_email

שליחת דוא"ל

 כדאי לתת פרטים מדוייקים ככול האפשר ופרטי הקשר על מנת שנוכל לסייע בצורה היעילה ביותר.

כתובתנו: ITHuji@savion.huji.ac.il

 

טלפון וקבלת קהל

contact_phone

 

 בטלפון : 02-5883450 (רב קווי)

 ראשון - חמישי 8:00-17:30 ,פקס : 0732007657 
 הקו החם 02-6585555 ראשון - חמישי 10:00-20:00 
 אם אנו עסוקים, אנא השאירו הודעה, ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

קבלת קהל בקמפוס הר הצופים:
 בימים ראשון - חמישי 9:00-15:00. בניין מדעי החברה, גוש 1, חדר 3111

בפייסבוק

contact_facebook

HujiPCSupport