הודעות האגף

חסם לנפח חשבונות HujiMail לסגל

5 ינואר, 2025

בעקבות דיונים שהתקיימו בהנהלת האוניברסיטה בנוגע להחלטת גוגל שלא לאפשר יותר שטח דיסק בלתי מוגבל לכל המוסדות האקדמיים בעולם.
הנהלת האוניברסיטה הקצתה תקציב שמכסה עד 25G לחיצוניים, סטודנטים ובוגרים.
ועד 250GB  לכל חשבון של איש סגל ולכל חשבון מעבדה.
מכתב מפורט נשלח היום לכל חשבונות הסגל עם צעדים נדרשים להיערכות.
נא ראו הוראות מפורטות באתר האגף. 

מערכת חדשה לאישורי כניסה וחנייה לקמפוסים

3 אפריל, 2024
ב 31-3-2024 עלתה לאויר מערכת חדשה  לאישורי כניסה וחניה לקמפוסים.
מערכת החדשה מחליפה את המערכת הישנה  במודול הראשון -
'אישורי כניסה לרכב – מוזמנים'  -לשימוש ברמת היחידות בקמפוסים (הזמנת אישורי כניסה לשערי הקמפוס ברכב / ברגל [שירות עתידי])
בחלק זה ניתן 
לבצע  הזמנת אישור כניסה עבור אורח של היחידה; עדכון / ביטול הזמנה עתידית של מוזמן; הצגת המוזמנים של היחידה לשימוש חוזר; הצגת יתרת היחידה לרכישת אישור כניסה ועוד.
לכל החדשות

פורטל משאבי אנוש החדש

31 ינואר, 2023

פורטל משאבי אנוש החדש עלה לאוויר   - https://myhrportal.huji.ac.il 

הפורטל כולל את מערכות שכר, כ"א, נוכחות ולשירותים נוספים כגון בקשות וטפסים ממוכנים, דיווחי הצהרות מחלה וקריטריונים לסגל האקדמי ועוד.

  1. הפורטל אינו נתמך במובייל! יש לבצע את הדיווחים במחשב. בהמשך תושק אפליקציה מקבילה שתאפשר חלק ניכר מהיכולות של הפורטל בסלולר.
  2. המערכת מציגה תלושי שכר החל מינואר 2023. בחודשים הקרובים ניתן יהיה לצפות בתלושים הקודמים באמצעות המערכת האינטרנטית הישנה  -  http://mysalary.huji.ac.il
  3. בעת התחברות הראשונית – יש להקיש את הסיסמה עימה התחברתם למערכת התלושים הישנה,
    במידה ואינכם זוכרים את הסיסמה – לחצו על "שכחתי סיסמה" והזינו מספר תעודת זהות (כולל ספרת ביקורת), מיד לאחר מכן ישלח קישור לאיפוס סיסמה לדוא"ל   הראשי באוניברסיטה

   4. בכל שאלה בנוגע לכניסה יש לפנות למרכז התמיכה של האגף למחשוב בטלפון 02-5883450 או ב WhatsApp  052-588-6733 . 

   5.  בכל נושא אחר יש לפנות לאגף משאבי אנוש או  ישירות לעוזר/ת המנהל ביחידה.

Whatsapp של משאבי אנוש -  055-9935916 או דואר אלקטרוני בכתובת hr-support@savion.huji.ac.il

ניתן לפנות גם ישירות מפורטל העובד החדש בבחירה בקישור המתאים.

למידע נוסף ותמיכה