הודעות האגף

תקלה במערך ההזדהות האוניברסיטאי - טופלה

2 פברואר, 2025
****עדכון 2.2.25 16:50 ********** 

התקלה טופלה, אפשר להתחבר כרגיל.
תודה לכל העוסקים במלאכה.

בהצלחה בתקופת הבחינות!

שלכם, האגף למחשוב
******************


שלום רב, קיימת כרגע תקלה רוחבית נדירה במערך הזדהות המרכזית.
התקלה המשפיעה על גישה למערכות המחשוב האוניברסיטאיות. היא בטיפול.
נעדכן כאן  מיד בסיומה

חסם לנפח חשבונות HujiMail לסגל

5 ינואר, 2025

בעקבות דיונים שהתקיימו בהנהלת האוניברסיטה בנוגע להחלטת גוגל שלא לאפשר יותר שטח דיסק בלתי מוגבל לכל המוסדות האקדמיים בעולם.
הנהלת האוניברסיטה הקצתה תקציב שמכסה עד 25G לחיצוניים, סטודנטים ובוגרים.
ועד 250GB  לכל חשבון של איש סגל ולכל חשבון מעבדה.
מכתב מפורט נשלח היום לכל חשבונות הסגל עם צעדים נדרשים להיערכות.
נא ראו הוראות מפורטות באתר האגף. 

לכל החדשות

פורטל משאבי אנוש החדש

31 ינואר, 2023

פורטל משאבי אנוש החדש עלה לאוויר   - https://myhrportal.huji.ac.il 

הפורטל כולל את מערכות שכר, כ"א, נוכחות ולשירותים נוספים כגון בקשות וטפסים ממוכנים, דיווחי הצהרות מחלה וקריטריונים לסגל האקדמי ועוד.

  1. הפורטל אינו נתמך במובייל! יש לבצע את הדיווחים במחשב. בהמשך תושק אפליקציה מקבילה שתאפשר חלק ניכר מהיכולות של הפורטל בסלולר.
  2. המערכת מציגה תלושי שכר החל מינואר 2023. בחודשים הקרובים ניתן יהיה לצפות בתלושים הקודמים באמצעות המערכת האינטרנטית הישנה  -  http://mysalary.huji.ac.il
  3. בעת התחברות הראשונית – יש להקיש את הסיסמה עימה התחברתם למערכת התלושים הישנה,
    במידה ואינכם זוכרים את הסיסמה – לחצו על "שכחתי סיסמה" והזינו מספר תעודת זהות (כולל ספרת ביקורת), מיד לאחר מכן ישלח קישור לאיפוס סיסמה לדוא"ל   הראשי באוניברסיטה

   4. בכל שאלה בנוגע לכניסה יש לפנות למרכז התמיכה של האגף למחשוב בטלפון 02-5883450 או ב WhatsApp  052-588-6733 . 

   5.  בכל נושא אחר יש לפנות לאגף משאבי אנוש או  ישירות לעוזר/ת המנהל ביחידה.

Whatsapp של משאבי אנוש -  055-9935916 או דואר אלקטרוני בכתובת hr-support@savion.huji.ac.il

ניתן לפנות גם ישירות מפורטל העובד החדש בבחירה בקישור המתאים.

למידע נוסף ותמיכה