בקיץ 2020 הושקה מערכת משודרגת לעבודה מהבית לסגל המנהלי ולסטודנטים.
המערכת מדמה מחשב וירטואלי עם כל סביבת העבודה המתאימה לסגל ( תוכנות מנהליות) או לסטודנטים (האפליקציות המותקנות בחווה).
המערכת מחליפה את המערכות Corona שהוקמה במרץ 2020 לסגל ואת מערכת mydestop ששמשה את הסטודנטים.
והיא מאפשרת גישה לכונן הרשת האישי, לכונני משותפים ולכל התוכנות הנדרשות לסגל מנהלי /לסטודנטים.
בנוסף, סגל מנהלי יכול לגשת לכל אחד מהשירותים בנפרד לפי הרשימה
שירות מחשב וירטואלי - myplace אפשרי ללא הורדת תוכנה באמצעות התחברות לרומבה VPN (מומלץ)
או באמצעות התקנה וחיבור מוקדם ל Rumba VPN.
סגל מנהלי נדרש להיזדהות עם מחולל סיסמאות או למי שאין - סיסמה חד פעמית במסרון SMS.
ניתן להתחבר ל-Myplace.huji.ac.il דרך דפדפן או להתקין חד פעמית תוכנת VMware Client שמאפשרת עבודה נוחה יותר ובעיקר פותרת בעיות רזולוציה
התחברות ל-Myplace.huji.ac.il דרך הדפדפן
התחברות עם תוכנת Vmware Horizon Client
הוראות עבודה לסגל -
בכניסה הקלד שם משתמש וסיסמה בסביון (לא את כל הכתובת רק את החלק שלפני הכרוכית @).
לאחר הכניסה תקבלו מסך מחשב דומה לזה שבמשרד וירטואלי תוכלו לבחור כל אחת מהתוכנות או בתיקייה MagicXpa לתוכנות נוספות.
*הערה* אם אתם צריכים להשתמש ברקפת, בשימוש בפעם הראשונה, יש לחפש קובץ בשם First time use power term ולהריץ אותו. רק אחרי ההרצה, תוכלו לעבוד עם הרקפת
צפייה בכוננים אישיים ומחלקתיים
1. אם יש לכם תיקיות ב EKMD לחצו קודם בשולחן העבודה על הכניסו שם משתמש בEKMD וסיסמה.אחרת התחילו ישירות בשלב 2.
2. פתחו את fileExplorer באמצעות הצלמית של התיקייה הצהובה בתחתית המסך
או בלחיצה בקליק ימין על סמל המחשב בפינת המסך, בחרו ב File Explorer
3. בחלון שתקבלו בחרו ThisPC ותראו את המיפוי לכוננים האישיים והמחלקתיים המקושרים לקוד עימו נכנסתם.