מוקד תמיכת SAP טלפון - 02-5494888
מרבית פעילויות הכספיות כגון: דרישות/הזמנות רכש, דווח על קבלת טובין ושירות, ביצע רכש פנימי בין יחידות ("טופס 29"), צפייה בנתונים עדכניים על התקציבים ועוד מתבצעת דרך הפורטל לחוקרים ולסגל המנהלי http://sap.huji.ac.il
יתר הפעולות יתבצעו באמצעות SAP/GUI שהותקן ע"י מתאמי המחשוב למורשים.
כניסה למערכת
עבור משתמשים בעלי ה- OTP – כניסה, כמקובל היום, באמצעות מס' ת.ז + קוד OTP
עבור שאר המשתמשים – הזדהות באמצעות כתובת מייל אוניברסיטאי מלאה ( savion או HujiMail )+ סיסמת המשתמש לכתובת זו, או באמצעות מספר תעודת זהות + קוד זיהוי.
זקוקים לסיוע בהפעלת מערכת ה- SAP? למי פונים?
בהמשך הדף מצויים כל המדריכים. לנוחיותכם, בסוף כל מדריך מצורף גם קובץ PDF.
בנוסף, בתקופת ההטמעה בכל יחידה היעזרו במטמיעים ובמתאמי המחשוב.
יחל לפעול מוקד תמיכה ייעודי למערכת הסאפ. מוקד זה יסייע בפתרון תקלות ובמענה לשאלות הנוגעות לתפעול כל התהליכים בסאפ: רכש, כספים, מענקים, תקציבים, הרשאות, הרשאות למענקים ועוד.
ניתן לפנות למוקד זה, בדרכים הבאות:
- טלפון – 02-5494888
- פנייה דרך מרכז התמיכה של אגף המחשוב על ידי פתיחת קריאה במערכת ה SAP או בקישור : http://sysaid.huji.ac.il או על ידי ניתוב קריאת השירות של המשתמש ממרכז התמיכה אל מוקד ה-סאפ.
לכל בעיה בנוגע לביצוע התקנות, לפתרון בעיות של הזדהות ותקלות בכניסה למערכת, פנו למרכז התמיכה באגף המחשוב
תקלות ובעיות בהפעלת המערכת - למי פונים?
מיפוי תהליכי רכש בפורטל
הנחיות לעדכון כתובת משתמש למשלוח רכש
ביטול הזמנת רכש בפורטל
הוראות לביצוע רכישה פנימית בפורטל מצד הקונה